Idolfinal ikväll - Karin Jihde ska vara med - i kläder från Proud




Läste precis på Karin Jihdes blogg att hon funderar på vad ska ha på sig på Idolfinalen ikväll.

"I morgon transfomeras hemmatomten förhoppningsvis till något helt annat. Jag tänker göra mitt allra bästa för att se så fin och glamorös ut som en åtta månaders gravid kvinna kan göra på Idolfinalen. Men jag har lite beslutsångest. Ska jag ha min leopardmönstrade klänning eller tajta skinnbyxor och leoparmönstrad topp? Klackar och lockar blir det i alla fall. Kanske till och med ska slänga in lösögonfransar.

Kan berätta att ni som följer finalen kommer att bli varse vad valet slutligen blir… men jag kan inte avslöja i vilket sammanhang.Så vad tycker ni? Rock n’ roll eller finklänning?" skriver Karin Jihde på sin blogg. Vi tycker att Karin ser super ut i båda alternativen och att båda kommer från Proud känns ju extra kul. Bilden ovan är frå Cecilia Blankens blogg på mama.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0