Yasuragi - perfekt för dig som är gravid o/e är småbarnsförälder

 

Har nyss kommit till jobbet och åkte raka vägen från Yasuragi Hasseludden, underbart. Igår eftermiddag checkade jag in tillsammans med min mamma som fyllde år igår, min höggravida syster och min bror. Yasuragi Hasseludden är perfekt för dig som vill koppla av och bara gå omkring och ha det skönt i din Yukata (japansk bomullsrock).

 

Det var fantastiskt avkopplande att ligga utomhus i denna varma pool på kvällen när det var mörkt ute.

 

 

Yasuragi Hasseluddden har normalt åldersgräns på 16 år men under höstlovet har de sänkt åldersgränsen till 12 år. Det finns en mängd behandlingar och aktiviteter men se till att boka innan ni kommer då det lätt blir fullbokat. Maten är fantastiskt god och servicen helt ok. Själva byggnaden är dock inte den charmigaste. Det är en stor gammal konferensanläggning som man har gjort om till japanskt bad med långa korridorer och mycket betong. Läget vid vattnet är dock fantastiskt.  www.yasuragi.se



Kommentarer
Postat av: Fredrika S Olsson Ting ute och inne

Så underbart!!!



Det är ju där man ska vara på höstlovet med barnane och inte i en hall i Skurup på GÅSACUPEN!!!

2010-11-01 @ 12:05:54
URL: http://http://tinguteoinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0