Biotips Eat Pray Love med Julia Roberts och Javier Bardem

 

Igår såg jag Eat, Pray and Love med min syster. Supermysig film som jag vet har fått urusla recensioner. Men om man som jag igår kände för att se en mysig tjejfilm, en riktig feel good film, så fungerar den utmärkt. Elisabeth Gilberts storsäljande bok läste jag för något år sedan och redan då drömde jag mig bort till Italien, Indien och Bali. Så fantastiskt att ta ett sabbatår och bara resa runt. Det är en av anledningarna att den fått så dåliga recensioner, det är få förunnat att kunna ta ett sådant år men drömma kan man ju alltid:-). Javier Bardem är ju onekligen inte fy skam heller, som skådespelare alltså.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0