Intervju med Top Model vinnaren Freja Kjellberg Aktuell som Prouds modell AW 11/12



Freja Kjellberg slog igenom när hon vann Skandinaviska Top Model 2006. 
Freja arbetar bl a som modell och driver också en populär blogg hos
Veckorevyn.se där hon skriver om sitt modellande, i höst och vinter är
Freja bla aktuell som Prouds modell.

Hur började din karriär som modell?
Jag började modella lite smått när jag va ca 13-14 år men det tog inte
fart förens jag var 18 år, då i samband med Top Model.

Vad är ditt roligste uppdrag hittills?
Har gjort massa roliga jobb, det bästa är när man reser med kunden.
Den roligaste resan jag gjort är med tidningen Café, vi åkte till
Argentina i 10 dagar. Oj så kul vi hade och vilka vackra bilder vi tog!

Kan du beskriva din livsstil?
Min livvstil... Just nu lever jag mitt liv hektiskt, fullt upp hela tiden
med träning och jobb. På helgerna försöker jag att ta igen mig så
mycket som möjligt och träffa familj och vänner.


Träning verkar vara en viktig del av ditt liv. Hur ofta tränar du?
Så ofta jag orkar och hinner. Ca 4-5 gånger i veckan. Jag är en mycket
snällare och trevligare person när jag tränar. =)

Vilka är dina bästa träningstips?
Träna kort men intensivt!

Vad gör du när du ska koppla av?
Absolut ingenting! Ligger i soffan och äter någon gott.

Har du några skönhetstips att dela med dig av?
De kan tyckas som "de gamla vanliga" men det är verkligen det bästa
-vatten och sömn! Om man vill ha vacker hy "direkt" med lyster är
det bästa man kan göra att köra ett ordentligt löppass och svettas
ordentligt! Efter det är hyn superfin och naturligt rosig! Porerna
öppnar sig nämligen när man svettas och rensar ut all skit..

Har du fortfarande en egen smyckeskollektion?
Nej, den har jag lagt på hyllan men ibland kliar det i fingrarna att
pyssla men nu för tiden brukar jag måla när jag känner så. Jag älskar
att få vara kreativ det är väldigt viktigt för mig att få ut det kreativ
jag har inom mig.

I höst är modebilden bred. Vad satsar du på?
Snygga koftor och stickade tröjor i klarrött, puderblått och metallic.
Gärna snygga, stora vackra också.

Vi är fantastiskt glada för att du är modell för Proud i höst/vinter.
Vilken outfit är din favorit?

Jag gillade den svarta omlottkoftan jättemycket!


Missa inte Frejas härliga blogg
http://blogg.veckorevyn.com/frejakjellberg/ .
Besök också www.proud.se för att se fler fina bilder på Freja i höstens
och vinterns kollektion från Proud.

Av: Camilla Runberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0