Paddla kajak och spela minigolf på Utö

Här kommer lite tips om vad man kan hitta på med barn i Stockholm med omnejd. Midsommarveckan hittade jag på två mysiga saker med våra barn. Jag tog ett barn i taget och blev väldigt lyckat.
 
Oscar och jag tog en kväll båten från Årsta Havsbad till Utö. På Utö hade vi bokat in oss på deras fina vandrarhem och det var supermysigt. På kvällen åt vi härlig middag på Seglarbaren och spelade minigolf i kvällssolen. Dagen efter hade vi hyrt kajak och det kan verkligen rekommenderas. Aktiv skärgård heter bolaget som förmeldar kajakuthyrning på Utö. Både jag och Oscar tyckte att det var underbart att glida fram i kajaken mellan kobbar och skär. Jag tror att det får bli en repris i augusti med hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0