Mode och skönhetsbloggaren Frida Fahrman i Proud



Häromdagen hade Frida Fahrman på sig denna fina outfit med bla en skjorta från Proud. Hon skrev då lite om mammakläder och skrev bla" Därför blir jag tacksam när man väl finner det man söker, trendigare mamma-plagg, som inte bara är basic i tråkig kvalitét. Utan mer trendplagg, snygga mönster, mer sånna plagg som jag ändå skulle ha i vanliga fall, bara sydda med rätt snitt, plats för mage, något längre osv. Som man därefter kan blanda upp med sina vanliga plagg, det passar mig utmärkt. För jag vill inte byta stil bara för att jag har en bebis i magen. Jag har på sista tiden hittat flera fina plagg som linnen och blusar på H&M-mama och en ny butik som jag inte kände till sen tidigare som heter Proud. Där har jag hittat skjortor, toppar och till och med ett par snygga shorts!".

Frida bloggar om mode och skönhet hos Kanal5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0