Några skönhetsfavoriter i höstmörkret


 
Jag tycker alltid att Chanel har läckra färger på sina nagellack och höstens kollektion är väldigt fin. Nu när det närmar sig jul tycker jag det är fint med röda naglar i olika nyanser. Ibland har jag gelish som jag gör på salong och då får man snällt hålla tillgodo med de färger som finns men annars finns det en mängd härliga färger och roliga märken att välja på.
 
Lancömes antiaging serie Génifique har blivit en favorit i höst. Jag brukar inte vara så bra på attt byta produkter förutom när jag träffar väldigt duktiga säljare. I det här fallet var det en duktig tjej på Åhlens som fick mig att prova något nytt.

Primer från Lancôme. För att få en fin yta innan foundation är denna primer perfekt att använda som bas.

Det är lätt att känna sig väldigt blek den här tiden på året. Lite fusk med Lancômes flash bronzer brukar hjälpa.
 
 
Till sist håret. Det är lätt  att håret blir extra torrt så här års och då kan det vara bra att ta hjälp av olika oljeprodukter som tex Marroccan oil. Olja har för övrigt blivit riktigt inne i skönhetsindustrin och det kommer en mängd nya produkter för hår, hud och makeup hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0