Spring in Paris - Valentine






Hôtel Costes har en fantastisk liten butik i anslutning till hotellet med bara rosor, så läckert. Hôtel Costes miljö är urläcker tycker jag och perfekt för lunch eller en drink. www.hotelcostes.com.





Colette var riktigt vårfint. Många andra affärer hade kvar mycket rea blandat med nyheter men hos colette var allt super som vanligt. Tyvärr får man inte fotografera inne i butiken så ni får hålla tillgodo med skyltfönstret. I vårkollektionerna syntes mycket sand, blått, fuchsia och gult. Härligt med färg efter förra årets kollektioner som gick mycket i naturtoner.



I Paris märktes det att det snart är Alla Hjärtans Dag. Här skyltningen hos miu miu.



Vårskyltning hos Mulberry. Mycket av vårens väskor hade kommit in i butikerna. Det var blandat med cognacsfärgade, nudefärgade och färgklickar. Hos miu miu såg jag en fantastisk 70-talsinspirerad väska i cognac som jag tror jag måste slå till på lite senare i vår. Marc by Marc Jacobs hade väskor i bla marinblått, grönt och fuchsia, kul för dig som tröttnat på svart och vill ha en färgklick till våren.




Jimmy Choo hade mycket naturfärger och svart så klart. Misstänker att det kommer med färg framåt våren.



Även Fauchon hade laddat inför Alla Hjärtans Dag. Butiken var fylld med massor av godsaker i hjärtformade askar. Hos Fauchon är det perfekt att köpa presenter till de man inte vat vad man ska kpa för npgonting till. Godsaker uppskattas alltid och hos Fauchon får man alltid fina presenförpackningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0