Sköna vinterdagar i värmen



Jag har nyligen kommit hem från en underbar semester i Thailand. I år kändes det väldigt härligt att åka till värmen efter jul då vi redan har haft vinter så länge.


 

Thaimaten gillar hela familjen så det är inga problem att välja restaurang på kvällen. Den här semestern tycker jag maten var fantastiskt god men det är klart att det inte är svårt att njuta av det mesta när det är 30 grader och sol.



Mycket bad i pool och hav blev det. Till och med jag som är så frusen av mig kunde ligga i riktigt länge. Nu är jag superladdad inför våren och ser fram emot alla fina vårleveranser. En del har redan börjat komma in i butik och mer kommer nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0